Politica Livrare & Retur
Livrarea produselor
Costul livrarii produselor din comanda ta este afisat in cosul de cumparaturi si in pagina „Detalii comanda”. Aceasta valoare depinde de greutatea totala a produselor si de distanta fata de rutele standard ale curierilor. Modificand adresa de livrare, se va modifica automat si costul transportului comenzii.
In cazul produselor aflate in stoc, livrarea la nivel national se realizeaza in aproximativ 1-3 zile lucratoare din momentul facturarii comenzii si generarii AWB-ului in platforma curierului. O comanda plasata rezerva stocul si urmeaza a fi confirmata de un operator, fie in aceeasi zi, fie in urmatoarea zi lucratoare. La confirmarea comenzii vei primi un e-mail/SMS cu detaliile despre livrare.
In functie de gradul de incarcare al firmei de curierat sau situatii exceptionale (perioade aglomerate, conditii meteo dificile etc.), este posibil ca livrarea sa dureze suplimentar inca 1-2 zile.
Nu exista optiunea de ridicare colet din depozit. Livrarea se va face direct la adresa indicata in procesul de comanda online.
Livrarea produselor se face exclusiv pe teritoriul Romaniei. Cand va fi disponibila si livrarea europeana, acest serviciu va fi semnalizat in cosul de cumparaturi, impreuna cu costul aferent.
In cazul produselor care nu mai sunt pe stoc, vei fi contactat de echipa noastra de suport pentru a stabili termenul de livrare in functie de disponibilitatea stocului de la furnizori.
Odata ce am agreat impreuna un termen de livrare, facem tot posibilul sa-l respectam. Pot aparea situatii exceptionale (crize, probleme cu furnizorii sau transportatorii, conditii de vreme extreme etc.), caz in care vei fi informat rapid despre eventuale intarzieri, sau poti verifica oricand stadiul livrarii din contul tau.
Dupa generarea AWB-ului, vei primi un e-mail/SMS de la EGROSS.RO cu detalii despre livrare: numar AWB, nume firma de curierat si link pentru urmarire online. Vei fi notificat cand produsele parasesc depozitul si pleaca spre curier. Poti primi si notificari suplimentare de la firma de curierat.
Poti verifica oricand stadiul comenzii si al livrarii in contul tau.
Toate livrarile se efectueaza prin transportatori autorizati, cu licenta de transport national, care respecta legislatia privind protectia datelor personale.
Returul produselor
Returul produselor se accepta conform Termenilor si Conditiilor si prezentei Politici de Retur, in conformitate cu O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor.
Produsele comandate online pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv, intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora. Inainte de expirarea perioadei, ai dreptul de a te retrage din contract fara justificare si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute de lege.
Returnarea produselor trebuie facuta in maximum 14 zile de la data comunicarii retragerii, folosind aceeasi firma de curierat cu care au fost livrate. EGROSS.RO va trimite curierul sa ridice produsele; costul returului va fi refacturat catre tine, plus o taxa de 10 lei pentru procesare si reintroducerea produsului in inventar.
Recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat. Esti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor din cauza manipularii diferite de cea necesara pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora.
EGROSS.RO va rambursa contravaloarea produsului in cel mult 14 zile de la informarea privind decizia ta de retragere si acceptarea returului, cu conditia sa fi primit produsul returnat in termenul legal.
Daca este returnata integral o comanda, EGROSS.RO va returna valoarea produselor si costul transportului initial. Pentru retur partial, se returneaza doar valoarea produselor returnate.
Rambursarea banilor se face prin mijloace electronice (refund pe card sau ordin de plata, in functie de metoda de plata initiala).
EGROSS.RO poate amana rambursarea pana la primirea si verificarea produsului. Suma returnata poate fi diminuata cu maximum 20% daca produsul nu mai poate fi vandut ca nou.
Formularul de retur de pe site accelereaza procesul, dar nu este obligatoriu conform legii. Adresa de retur va fi comunicata dupa primirea cererii. Dupa primirea produsului, un specialist va verifica integritatea produsului si va comunica rezultatul pe e-mail.
Refuzul returului
EGROSS.RO isi rezerva dreptul de a refuza returul in urmatoarele situatii:
- Soliciti inlocuirea cu alt produs cu specificatii diferite;
- Cererea de retur depaseste termenul de 14 zile;
- Produsul nu este in aceeasi stare in care a fost livrat, nu are toate etichetele sau documentele;
- Etichetele sunt deteriorate sau lipsesc;
- Produsele sunt purtate, spalate sau miros a parfum;
- Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de igiena si au fost desigilate (ex: lenjerie, suzete etc.);
- Bunuri care sunt, dupa livrare, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- Toate produsele identice dintr-o comanda au fost desigilate si folosite.
Daca nu sunt indeplinite conditiile de retur, contravaloarea nu va fi achitata, iar coletul va fi returnat pe cheltuiala ta.
Daca produsul este returnat deteriorat sau cu accesorii lipsa, EGROSS.RO poate solicita o taxa de reconditionare sau va acoperi diferenta de pret, ori va reexpedia produsul catre tine, cu taxele de transport suportate de tine.
Prin completarea formularului de retur de pe site confirmi ca ai citit si esti de acord cu aceasta politica.
Formularul de retur este disponibil in footer-ul site-ului.